مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-31ورزشي

 بسیج با بهترین شیوه بحران را مدیریت و کنترل می کند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج در تمام مشکلات وارد عرصه می شود و با بهترین شیوه بحران را کنترل و مدیریت می کند.

- کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج در تمام مشکلات وارد عرصه می شود و با بهترین شیوه بحران را کنترل و مدیریت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس صادر فرمودند، باز هم سربازان گمنام ولی امر مسلمین یعنی بسیجیان دریادل به این فرمان لبیک گفتند و وارد عرصه شدند.

افتتاح مرکز واکسیناسیون در سالن ورزشی دلاوران کرج وی خاطرنشان کرد: امروز یکی دیگر از مراکز واکسیناسیون به همت تمام مسئولین کلان شهر کرج، فرمانده ناحیه امام حسین (ع) کرج، فرماندار کرج و دانشگاه علوم پزشکی البرز و به ویژه تلاش های مخلصانه و بی ریا قابل تقدیر تمام خواهران و برادران بسیجی استان افتتاح می شود.

سردار حیدرنیا گفت: ما در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که مزین به سید شهدای مقاومت است، تمام بسیجیان، مسئولین و آحاد مردم پای کار نظام می آیند تا با هم افزایی یکدیگر این شیوع ویروس هستیم وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با دو هدف اجرا می شود، اظهار کرد: در سومین مرحله از طرح شهید سلیمانی به دنبال قطع زنجیره انتقال ویروس در سطح جامعه با تمرکز بر محلات هستیم و هدف دوم در راستای کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور برای واکسیناسیون سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بسیج با بهترین شیوه بحران را مدیریت و کنترل می کند

 بسیج با بهترین شیوه بحران را مدیریت و کنترل می کند